Ahmetrüstem BLOG 1 Yaşında!


sanat bloggerı

Bugün yeni blog yazısını yazarken fark ettim ki blog yazmaya başlayalı tam 1 yıl olmuş.  1 Yıl içerisinde sizlere sanatı,sergileri az da olsa sevdirebildiysem ne mutlu bana. Blog yazmak ilham alacağınız insanlarla tanışma şansı veren,kendinizi her daim bir adım daha geliştireceğiniz harika bir deneyim. Austin Kleon'un OKUMAK İSTEDİKLERİMİ YAZIYORUM felsefesi ile çok popüler olmayan konuları sevdirmeye çalıştım.
Sadece 1 yılda

40 Sergi Yazısı
12 Dekorasyon Önerisi
20 Sanatçı,Kitap,Film vb tanıtımı ile toplam 118 yazı ortaya çıktı. 

Günlük sanat paylaşımları için İnstagram sayfamı  takip edebilirsiniz : ahmetrustem

 Tüm destekleriniz için teşekkürler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Dekorasyon Tavsiyeleri No:5 Duvarlara tablo yerine alternatifler - Tabaklar

SANATLA DOLU BİR YAŞAM : LALE BELKIS

About Augmented Reality Exhibition "Hamam"

Aslında Özgürsün

DÜNYA SANAT GÜNÜ İZMİR'19

OMM Açılıyor!

Başka Dünya