Hakan Kalgıdım İlahi Adalet Müzik Videosu

Hakan Kalgıdım İlahi Adalet 3D Müzik Videosu 



Hakan Kalgıdım, "Derin Hatıra" şarkısı ile tanıştığım ve ilgi ile takip ettiğim isimlerden biri. Ocak 2022'de yılın ilk projelerinden biri için bir araya geldik ve bize bir süprizden bahsetti. Yeni şarkısı “İlahi Adalet” için bir araya gelip bir şeyler yapabilir miyiz diye sordu. Oldukça sevindiğimiz bu süreç beyin fırtınaları ve toplantılar ile ilerledi. 







Hakan Kalgıdım’ın İlahi Adalet teklisi için 3 farklı kurgu içerisinde ilerleme kararı aldık. Bilinen aşk efsaneleri gibi dağ, çöl, deniz aşan ve kendi ile buluşan karakterin yolculuğu için çeşitli 3D manzaralar ve eklektik mimari öğeler kurguladık. 


3D tarama ile çoğalan Hakan Kalgıdım bedenleri kimi zaman brütalist, post modern yapılar arasında kimi zaman doğada,yolculuk esnasında karşımıza çıkıyor. 





Şarkı ve klibin künyesi : 


Söz: Hakan Kalgıdım

Müzik: Hakan Kalgıdım , Şener Engin, Zeynep Oktar

Prodüktör: Şener Engin

Düzenleme: Zeynep Oktar & Şener Engin

Miks: Adham Farid & Şener Engin

Mastering: Adham Farid

Vokal Koçu & Back Vokal Tasarım: Onur Selçuk

Back Vokal: Zeynep Oktar, Hakan Kalgıdım

3D Video: Hakan Sorar

3D Çevre ve Yapı Tasarımı: Ahmet Rüstem Ekici

Kostüm: Gökhan Yavaş

Kreatif Tasarım: Erdi Eralp Uğur


Lyrics:


Bir asi güldü dalımda sual olmaz kıymetinden

Tahtı en meşhur yerinde kalbimin kaçamam gölgesinden


Dünyam yerle bir kıyametimin adı sen

Düşmanın mı oldum şimdi kovulup cennetinden

Varmaz uzanır yolları kahır bir gecenin dilinden

Seslenir hayalin kalmaz mecalim tutar kaçar ellerimden


İlahi adalet bırakmaz peşinde

Sussan da kaçsan da vicdanin peşinden


Seni aramak kavgası her günü aklımın 

Hasreti orman öfkesi dağ gibi aşkımın


Yorumlar

Popüler Yayınlar

Dekorasyon Tavsiyeleri No:5 Duvarlara tablo yerine alternatifler - Tabaklar

SANATLA DOLU BİR YAŞAM : LALE BELKIS

Aslında Özgürsün

About Augmented Reality Exhibition "Hamam"

DÜNYA SANAT GÜNÜ İZMİR'19

OMM Açılıyor!

Başka Dünya